عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 10 فروردين 1395
بازدید : 16
نویسنده : زهرا مرزبان

چه کسانی بیشترین بازدید را از سایت شما دارند؟

بعضی وقتها یک وب سایت این قابلیت را دارد که فرصتی ایده ال برای رسیدن مخاطبین به اهدافشان باشد زیرا در دنیای امروز با توجه به مشغله های افراد دسترسی به اینترنت میتواند نیازهای افراد را در اسرع وقت را رفع نماید.

مخاطبین وب سایت

مارکتینگ آنلاین همانند بازاریابی آفلاین مقررات و ملزومات خاص خود را داراست.برای این امر نخست باید هدف خود را از بازاریابی مشخص نمایید.هدف نهایی و عملکرد وب سایت شما بایست براساس درخواست ها و منطبق با نیازهای مشتریانتان باشد.فراموش نکنید که طراحی وب سایت برای مخاطبین شما انجام شده نه برای شما!

 


تاریخ : سه شنبه 10 فروردين 1395
بازدید : 16
نویسنده : زهرا مرزبان
امروزه هر کسی بنا به حرفه ای که دارد می تواند با طراحی سایت حرفه و توانایی های خود را در بستر وب معرفی نماید.شما در وب سایت می توانید به معرفی محصولات،اهداف،تبلیغات و... بپردازید.

طراحی سایت در سال های اخیر گسترش زیادی پیدا کرده است و تقریبا می توان گفت که تمام کسب و کارها امروزه به منظور افزایش توان رقابتی خود اقدام به طراحی سایت نموده اند. در این میان آن دسته از افرادی که با علم طراحی سایت آشنایی دارند می توانند علاوه بر برطرف کردن نیاز افراد به طراحی سایت، از این راه کسب درآمد نیز داشته اند.

طراحی سایت تلفیقی از علم و هنر است. در واقع افراد برای آموزش طراحی سایت باید علاوه بر علم طراحی سایت دارای خلاقیت نیز باشند. به طور کلی طراحی سایت دارای انواع مختلفی است. افراد بسته به هدفی که دارند باید اقدام به طراحی سایت نمایند بنابراین یک طراح سایت باید با تمام انواع طراحی سایت آشنا باشد تا بتواند تمام نیاز مشتریان خود را بر طرف کند.

شرکت طراحی سایت مبنا در بخش آموزش طراحی سایت قصد دارد شما علاقه مندان را با تمام ترفندهای کاربردی در طراحی سایت آشنا کند. در ابتدای بخش آموزش طراحی سایت ابتدا شما را با هدف طراحی سایت آشنا می کنیم و سپس تمام عوامل و فاکتورهای تاثیر گذار و کاربردی در طراحی سایت را برای شما کاربران عزیز شرح می دهیم.

به منظور آموزش طراحی سایت ابتدا شما باید با مفاهیم کلیدی که در بخش آموزش طراحی سایت آورده ایم آشنا شوید سپس در بخش های مختلف نظیر آموزش html، آموزش css، آموزش ASP.NET و غیره به آموزش طراحی سایت به صورت تکمیلی و کاربردی بپردازید.

به طور کلی افراد می توانند به آموزش طراحی سایت به عنوان راهی برای کسب درآمد نگاه کنند. زیرا امروزه همانطور که گفته شد نیز به طراحی سایت در تمام کسب و کارها احساس می شود. بنابراین اگر تمایل به آموزش طراحی سایت و کسب درآمد از این طریق را داری، توصیه می کنیم حتما مقالات بخش آموزش طراحی سایت را در وب سایت شرکت طراحی سایت مبنا مطالعه کنید.

با مطالعه مقالات آموزش طراحی سایت،شما دید بازتری نسبت به طراحی سایت، مراحل و روش های طراحی سایت پیدا خواهید کرد. و به راحتی و بدون نیاز به صرف هزینه می توانید به آموزش طراحی سایت بپردازید. اگر به دنبال راهی برای آموزش طراحی سایت به صورت رایگان هستید، با ما در بخش آموزش طراحی سایت همراه شوید.

با طراحی وب سایت حرفه ای و استاندارد کاربر می تواند در لحظه ی اول به هدف سایت دست یابد.یک وب سایت استاندارد باید در تمامی مرورگرها قابل اجرا باشد.

برای استفاده از وب سایت و افزایش بازاریابی خود باید طراحی سایت بر اساس اصول مینیمالیسم و همچنین بر اساس html (آموزش html ) و  css ( آموزش css ) صورت گیرد. زیرا html از مهمترین زبان ها در برنامه نویسی می باشد و آموزش Css نیز همراه با html می تواند در بهینه سازی سایت موثر باشد.

در این قسمت با آوردن مقالاتی در زمینه اصولی مهم در طراحی وب سایت و همچنین آشنایی با فرایندهایی که در طراحی وب سایت موثر می باشند شما را آگاه کنیم.


تاریخ : چهار شنبه 19 اسفند 1394
بازدید : 51
نویسنده : زهرا مرزبان

ترجیح میدهید که مخاطبین از چه طریقی با شما تماس برقرار کنند؟ از طریق ایمیل،تلفن،بصورت آنلاین یا آفلاین از طریق سایت و یا اصلا هیچ تماسی نداشته یاشند؟! آیا در نظر دارید که محصولات خود را بصورت آنلاین به فروش برسانید؟آیا قصد ارائه ی خدمات آنلاین را به مشتریان خود را دارید؟آیا بروز رسانی سایت را خود تان به عهده میگیرید یا یا ترجیح می دهید یک شرکت طراحی وب سایت این کار را برای شما انجام دهد؟ آیا نیاز به یک موتور جستجوگرداخلی دارید؟

نیازهای تجاریتان را دقیقا بررسی کنید و پس از تجزیه و تحلیل مطالبی که در بالا به آن اشاره شد توجه داشته باشید که وب سایت شما چگونه می تواند از این موضوعات پشتیبانی کند.این مهم را به یاد داشته باشید که هر چه نیاز های شما بیشتر باشد هزینه شما نیز برای طراحی وب سایت بیشتر خواهد شد.

فرایند-لازم-طراحی-سایت

این بدان معنی نیست که شما از نیازها و خواسته هایتان گذشته و یا آنها را کاهش دهید. اگر این انتظارات همان چیزی باشد که وب سایت به آن نیاز دارد در این صورت باعث پیشرفت و کارایی بهتر سایت شما خواهد شد. این بدان معنی است که در مورد نیازهایتان به خوبی فکر کنید.

اگر لیست محصولات شما بیشتر از چند صفحه باشد آیا به یک موتور جستجو گر نیازدارید؟ اگر به طور منظم نوع محصولاتی را که به فروش می رسانید تعویض می کنید، آیا از شرکت طراح وب سایتتان میخواهید که این کار را انجام دهد و یا با توجه به هزینه ای که برای شما در بر خواهد داشت ترجیح می دهید خودتان این کار را انجام دهید؟ برای اینکه بر روی اهداف و فرآیندهای وب سایت خود متمرکز شوید ، باید به فرآیند راه اندازی وب سایت به همان صورتی نگاه کنید، که به فرآیند استخدام یک کارمند و پیشرفت او نگاه می کنید.


تاریخ : چهار شنبه 19 اسفند 1394
بازدید : 18
نویسنده : زهرا مرزبان

 

چگونه می توانیم یک وب سایت خوب و کارا داشته باشیم؟ هنگامی که تصمیم به راه اندازی یک وب سایت می گیرید سوال و نکته ی مهم این است" هدف از طراحی سایت چیست؟

هدف از طراحی سایت

کسانی که به تازگی وارد دنیای تجارت الکترونیک شده اند به این سوال بر می خورند که جواب این سوال این است که اگر شما در ضمینه ی شغلی خود ارائه دهنده ی خدمات هستید می توانید از این پایگاه برای دسترسی آسان تر وهرچه سریعتر مشتریانتان بهره ببرید و در مقابل خدمات گسترده تر و به روز تری را به مخاطبین خود عرضه کنید.شما همیشه در دسترس خواهید بود و این مهم باعث تحکیم اعتماد و در نتیجه وفاداری مشتریان به مجموعه ی شما خواهد بود. 

اگر شما فروشنده و توزیع کننده محصولات هستید می توانید بیشترین بهره را از وب سایت خود ببرید که این امر به مراتب کم هزینه تر و نتیجه بخش تر از روش های قدیمی و پر هزینه ی بازاریابیست.

در این روش شما محدودیت زمانی و مکانی ندارید و یک فروشگاه اینترنتی شبانه روزی و بازار فروشی به وسعت شهر ،استان و کشور خود دارید که باعث رشد روز افزون مشتریان و افزایش سود دهی فعالیت اقتصادی شما خواهد بود .

یک وب سایت خوب به شما این امکان را می دهد که جدید ترین محصولات را به همراه مشخصات کامل و تصاویر در کمترین زمان ممکن در اختیار بازدید کنندگان قرار دهید و به سرعت از رقبای خود پیشی بگیرید.بهره گیری از ایده های خاص و جدید شما را در طراحی سایت کارا و موفق تر یاری خواهد کرد.البته انتخاب و ارزیابی دقیق شرکت طراحی سایت امریست  مهم که در رسیدن به هدف مطلوب موثر است.


تاریخ : یک شنبه 17 آبان 1394
بازدید : 16
نویسنده : زهرا مرزبان

html یکی از زبان های برنامه نویسی است که در طراحی سایت کاربرد زیادی دارد. درواقع با فراگیری زبان html به راحتی می توانید یک سایت ساده طراحی کنید. آموزش html پایه و اساس طراحی سایت است و به طور کلی می توان گفت برای طراحی سایت باید ابتدا آموزش html  ببینید سپس سایر زبان های برنامه نویسی مانند آموزش php را فرا بگیرید.

به منظور آموزش html از جمله تگ div و غیره و همچنین آموزش php به سایت طراحی سایت مبنا مراجعه کنید. 

شرکت طراحی سایت مبنا


تاریخ : یک شنبه 17 آبان 1394
بازدید : 18
نویسنده : زهرا مرزبان

شبکه های اجتماعی جدیدترین ابزار در بازاریابی اینترنتی هستند که به طور قابل توجهی باعث رشد سریع وبسایت ها می گردند. استفاده از این شبکه ها روز به روز در حال افزایش هستند و موفقیت و اعتبار شرکت‏ها در استفاده از این سبک جدید تبلیغات به صورت بالقوه در حال رشد است.
شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک دومین نقطۀ برجسته و قوت یک وبسایت برای تبدیل آن به یک تجارت بزرگ است.

شبکه های اجتماعی

اگر بخواهیم در یک جمله، سخن را خلاصه کنیم، می توانیم بگوییم که شبکه های اجتماعی، یک انقلاب هستند. چه وبسایت داشته باشید و چه نداشته باشید.
خودسوزی یک فرد و هجوم کاربران برای دیدن فیلم آن در فیسبوک، پیدا کردن بهترین شغل متناسب با شرایط شما از طریق گوگل پلاس، پیدا کردن دنیایی از منابع برای آغاز و به اتمام رساندن بزرگترین پایان نامه ها در ویکی پدیا، آغاز انقلابی در تونس و پس از آن در بسیاری از کشورهای عربی نظیر مصر، لیبی، یمن، سوریا و غیره از طریق انتشار یک فیلم چند دقیقه ای در یوتیوب، نجات یافتن از زیر آواز در سونامی هاییتی با هشتگ زدن در توییتر، آسان شدن شنیدن و دریافت موسیقی و کاهش هزینه های تولید آلبوم های خوانندگان و به تبع آن فروش بیشتر و زنده شدن کپی رایت در مای اسپیس و چندین مورد دیگر که شبکه های اجتماعی در آسان سازی زندگی کمک رسان بوده اند.
حال، شما برای ارتقای تجارت خود حاضر به تولید محتوا برای این شبکه ها و سودرسانی به شرکت خود نیستید؟ در طراحی سایت نیز می توانید از لینک های شبکه های اجتماعی برای ارتقاع کسب و کار خود استفاده کنید.

انقلاب شبکه های اجتماعی


تاریخ : یک شنبه 17 آبان 1394
بازدید : 16
نویسنده : زهرا مرزبان

امروزه با افزایش روز افزون مشغله های افراد، مردم برای انجام کارهای روزمره خود دارای زمان کمتری هستند. همین امر موجب شده است تا افراد هر روز بیشتر به دنیای اینترنت روی آورده و برای انجام کارهای خود بیشتر از اینترنت استفاده کنند. در این میان کسب و کارهایی که در صفحه اول گوگل حضور دارند شانس بیشتری برای پیشرفت و کسب درآمد دارند. برای راه پیدا کردن به صفحه اول گوگل هر سایتی باید بر روی سئو خود کار کند و در واقع سایت خود را بهینه کند. اما سئو چیست ؟ 

سئو به فرآیندی اتلاق می شود که به سایت شما این امکان را می دهد تا در گوگل دیده شوید. برای انجام سئو راهکارهای مختلفی وجود دارد. سئو در واقع همگام کردن سایت با الگوریتم های گوگل و کاربر پسند بودن است. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به اینکه سئو چیست ؟ چه کاری انجام می دهد؟ و برای بهبود سئو چه کاری باید انجام داد؟ به سایت طراحی سایت مبنا مراجعه کنید. 

شرکت طراحی سایت مبنا با داشتن سابقه ای درخشان در زمینه طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت و همچنین با به کار گیری کادری مجرب آماده خدمت رسانی به شما دوستان عزیز و ارتقا کسب و کار شما است.

شرکت طراحی سایت مبنا


تاریخ : شنبه 17 مرداد 1394
بازدید : 16
نویسنده : زهرا مرزبان

شرکت الکسا اینترنت، واقع در کالیفرنیا و از شرکت های زیر مجموعۀ شرکت عظیم آمازون می‏باشد که وظیفه اش ارائۀ سرویسی تحت عنوان اطلاعات ترافیک وب عنوان شده است.

ما در این جستار، به بررسی قسمت هایی از الکسا به خصوص تولبار الکسا می‏پردازیم.

نحوۀ امتیاز دهی و یا رنکینگ سایت الکسا، بر مبنای یک تولبار ساده است که کاربران مرورگرهای اینترنت اکسپلورر، فایرفاکس و گوگل کروم می توانند آن را نصب و امکانات آن استفاده کنند. امکاناتی که تولبار الکسا به استفاده کنندگانش می‏دهد، به طور کلی در 4 دسته بندی قرار می‏گیرند:

  1. اعتبار ترافیک الکسا: می توانید ببینید که یک وبسایت چقدر معروف و مورد توجه است.
  2. پیوندهای مربوطه: نزدیک ترین وبسایتی که مربوط به آنچه که در حال دیدن هستید را به شما معرفی می‏کند.
  3. راه بازگشت: می توانید چگونگی یک وبسایت را در گذشته ببینید.
  4. تحلیل جستجو: امکان این را دارید که ببینید چه عباراتی، در نتایج جستجوها به سایت شما ترافیک می‏فرستند.

تولبار الکسا امکانات گسترده ای در اختیار کاربران و وبمستران می گذارد

کاربران و به خصوص وبمسترانی که این تولبار را بر روی مرورگر خود نصب کنند، از این 4 دسته و سایر امکانات خوب الکسا به رایگان بهره خواهند برد.

اصولا بسیاری از کاربران از نصب هرگونه تولباری بر روی مرورگرهایشان خودداری می‏کنند. چراکه تولبارهای بسیار زیادی تنها برای تبلیغات بر روی مرورگرها نصب می‏شوند، بسیار آزاردهنده و گاها مخرب هستند. حتا همین تولبار الکسا با اعتباری که کسب نموده تا سال 2005 تنها 10 میلیون بار دانلود شده است. همچنین این تولبار توسط سپر مدافع شرکت مایکروسافت برای اینترنت اکسپلورر نسخۀ 7، به عنوان مالور، نشانه گذاری شد.

با همۀ این اوصاف، تولبار الکسا در حیطۀ کاری خود به عنوان خالق امتیاز دهی و شماره بندی وبسایت های دنیا بر اساس دسته بندی گوناگون شناخته و به خوبی استفاده می گردد. تولباری که در کمک کردن به سئو، موتورهای جستجو وبهینه سازی وبسایت ها نقشی اساسی ایفا کرده و همچنان به این نقش به صورت پررنگ و بی رقیب ادامه می دهد.


تاریخ : شنبه 17 مرداد 1394
بازدید : 20
نویسنده : زهرا مرزبان

تقریبا یک ماه دیگر می شود یک سال از زمانیکه شاهد آخرین آپدیت تولبار پیج رنک گوگل بودیم. +  +

این ذات تکنولوژی است که حتا بهترین سرویس ها بیایند و در اوج به یک باره ناپدید شوند. همانطور که بخش فیدخوان گوگل -گوگل ریدر- آمد و پس از مدت ها دیگر نبود. و همانطور که از ابتدای سال 2014 پیش بینی هایی از همه سو بر کاهش اعتبار و جمعیت فیسبوک می شود. پیش بینی هایی که حتا اگر تبلیغاتی باشند و نوید افول فیسبوک در سالهای 2017 تا 2020 را بدهند، باز هم این امکان وجود دارد و همیشه حتا بهترین ها هم پایدار نخواهند بود.

تولبار الکسا چه شد

در مثالی دیگر و ملموس تر برای ایرانیان، اتاق های گفتگوی نرم افزار پیام رسان یاهو را شاهد بودیم که دیگر نشانی از اتاق های یاهو نیست.

اما از این بحث ها که بگذریم، به موضوع پیج رنک و تلاش های اکثر وبمستران جهت طراحی و به روز رسانی برای چند ربات گوگل و نه مخاطبین، باز می‏گردیم.

تکلیف کسانی که سالها برای گوگل سایت ایجاد کردند تا گوگل با سخت گیری فراوان و بر اساس ضوابط و قوانینش که آن را الگوریتم می خوانند، نمره ای به نام دامنه و صفحات سایت مورد نظر بدهند چه خواهد شد؟ اکنون که پیج رنک نیست و الگوریتمی بس منضبط تر به نام مرغ مگس خوار آمده تا تمامی وبسایتهایی که به وضوح کپی کاری  می کنند را جریمه کند، چه بر آنانی خواهد آمد که نه همۀ تلاش خود را برای گوگل کرده اند و نه تقلب و فریب در کارشان بوده است؟

این موضوع خیلی پیچیده نیست. پیشتر در مقاله با عنوان "تاثیر محتوای تکراری بر سئو"، به صورت کلی تر به این موضوع نگاهی داشتیم. پیج رنک گوگل

پس از خداحافظی اعلام نشده و شاید موقت پیج رنک و آغاز فعالیت قدرتمند الگوریتم مرغ مگس خوار، وبمستران به 2 دسته کلی تقسیم خواهند شد. 1- آنانی که متقلب و فریب دهنده بودند؛ 2- آنانی که محتوای جدید، مفید و غیر تکراری تولید کردند! انتشار الگوریتم مرغ مگس خوار، تاکیدی است بر اهمیت گوگل به محتوای جدید و غیر تکراری (کپی نشده) و همچنین جریمۀ کپی کاران و متقلبین. همچنین جریمه کنندۀ پاپ آپهای مزاحم و تبلیغاتی و مواردی از این دست که در مقالات مختلف در ارتباط با آخرین آپدیت الگوریتم گوگل توضیح داده شده و در آینده نیز در این باره مقالاتی برای علاقه مندان منتشر خواهد شد.

در این صورت افرادی که به موازات سئوی سفید، به نظر کاربران و مخاطبین دیگر نیز احترام می گذارند و کار جدیدی را ارائه می‏دهند، مورد توجه خزنده‏های تحت فرمان الگوریتم دسامبر 2013 قرار گرفته و سایرین منهای جریمه‏های متفاوت که در مقالۀ "واکنش دستی" در گوگل وبمستر چیست؟ (Manual Actions) توضیح دادیم، شامل جریمه‏های دیگری نظیر عدم نمایش وبسایت‏شان در نتایج جستجوهای گوگل خواهند شد.

در پایان یادآور می شویم که حتا اگر پیج رنک گوگل، تصمیم بگیرد پس از 1 سال خود را به روز نماید، باز هم تولیدکنندگان محتوا نه تنها در اولویت هستند که در بیشتر اوقات، تنها سایت ها و وبلاگ هایی نمایش داده خواهند شد که محتوایی را برای اولین بار منتشر می کنند؛ آنهم اکنون که مرغ مگس خوار، بزرگترین ضد اسپمر در حیطۀ خود شناخته می‏شود. ادغام این الگوریتم و پیج رنک، تولد و حمایتی بی سابقه از تولید کنندگان و مرگ و پایانی برای سارقین زحمات دیگران اعم از ربات و انسان خواهد بود. همانطور که زمان مرگ این جریان وقتی که شناسایی تگ‏ها هوشمند (و بی اعتبار از نظری دیگر) شدند، فرا رسید.


تاریخ : شنبه 17 مرداد 1394
بازدید : 18
نویسنده : زهرا مرزبان

تصور می کنیم که شما 2 سایت طراحی کرده اید و هرکدام در دو زمینۀ متفاوت و مختص به خود مشغول به فعالیت هستند. یکی از این سایتها را 2 سال پیش طراحی نموده اید و در جریان این 2 سال فعال بوده است. و دیگری را حدود 1 ماه است که اجرا نموده و هر روز مطالبی تخصصی در آن درج می کنید.

هیچ کدام از این 2 سایت سئو نشده اند. حال قصد دارید سایت شمارۀ 3 را در یکی از همان دو زمینۀ تخصصی راه اندازی کنید.

اکنون این پرسش مطرح می شود: آیا باید سایت قدیمی را بهینه سازی و سئو کنید و یا از نو سایتی دیگر طراحی کنید و از همان ابتدا آن را سئو، بهینه سازی و اصولی نمایید؟

این پرسش مدت هاست در ذهن مدیران وبسایت هاست. ما در مثال بالا بهترین حالت ممکن را آوردیم. حالتی که سایت پیشین هم فعال بوده و تنها سئوی خاصی بر روی آن انجام نگرفته است. اکنون فرض کنید که سایت قدیمی با قدمت 2 ساله نه تنها سئوی مناسبی نداشته که محتوای تکراری و کپی درج نموده، دورۀ زمانی مشخصی برای به روزرسانی انجام نداده، و همچنین از ابزار وبمستر تولز نیز کوچکترین بهره ای نبرده تا آنالیزی هرچند کلی از تارنمای مربوطه داشته باشد.

سئو + طراحی

در ارتباط با مدل شمارۀ 1، پاسخ مورد نظر متفاوت با مدل شمارۀ 2 می باشد. از همین مثال دوم آغاز می کنیم:

پاسخ کوتاه این است که سئوی تارنمای مذکور با توجه به عدم استفادۀ وبمستر آن از ابزار وبمستر تولز گوگل، اگر ناممکن نباشد به شدت غیر قابل پذیرش است که بتواند توجه ربات ها و صفحات نتایج جستجوی گوگل را به خود معطوف کند (آن هم با این ارفاق که از کنار لینک های جریمه شده بگذریم!).

اما نشدنی هم نیست. این نشدنی نبودن به راحتی طراحی یک سایت جدید نیست و بسیار سخت خواهد بود. از موارد ساده ای که می توان به آن اشاره کرد، ثبت سایت در موتورهای جستجو، ثبت در وبمستر تولز گوگل و آنالیز کامل آن پس از حدود 1 ماه، تولید محتوای جدید، رفع خطاهای واکنش دستی و غیره! 

و اما مورد یکم که مرتبط با سایتی است که 2 سال فعالیت مداوم داشته، تولید محتوا نموده اما بر اساس اصول سئو حرکت نکرده است هرچند که اولین اصل سئو تولید محتوای جدید و غیر تکراری است.

چنین سایتی با صرف زمان قابل توجهی به آسانی و البته با استفاده از متخصصین مجرب، امکان ارتقای پلکانی و حتا آنی را داشته و در جایگاه حقیقی خود در صفحات نتایج جستجوی گوگل قرار خواهد گرفت. خواه رتبۀ یکم و خواه رتبه دهم!

از روش های موثر و آغازین سئوی یک سایت، ثبت آن در وبمستر گوگل، ارسال ربات های گوگل یا Crawlerها جهت بررسی تک تک لینک های تارنمای مورد نظر، کشف و اصلاح خطاهای سرور اعم از 404، 503 و امثالهم، یافتن Manual Actionها، ساختن بک لینک داخلی و ارسال و دریافت بک لینک حقیقی خارجی و مواردی از این دست می باشند.

سئو + طراحی + ایده

توجه داشته باشید که سئو تنها محدود و منحصر به ایجاد چند لینک داخلی، یافتن و حذف و اصلاح نمودن لینک های تخریب شده و غیر قابل استفاده نیست. سئو شدن یک وبسایت نیازمند فردی متخصص در همین زمینه می باشد که به جای اصلاح، سایت را به اعماق جریمه ها و نابودی کامل آن نکشاند. بارها در سایر مقالات و کتب سئوی زیاد و عدم سپردن بهینه سازی سایت به دست افراد نابلد، طرح شده است. همانطور که برای هر آچاری که بر ماشین تان می کشید ارزش قائلید و نگران هستید، همان را به سطح سایت خود ارتقا داده و جلوی تخریب آن را نه تنها گرفته که به بهترین وجه ممکن کار رو تمام خواهیم نمود.

توجه بفرمایید که در بسیاری از سرویس های وب نویسی، عدم ایجاد تغییرات در برخی از این سرویس ها به صورت هشدارگونه در ارتباط با فایلهایی چون robots.txt مطرح گشته است. در ارتباط با robots.txt بیشتر بخوانید.


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آموزش طراحی سایت و آدرس sitedesigning.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com